reklama Koszalin

joomla vector social icons

 

REKLAMA I GRAFIKA

 

Nasze oferta obejmuję ceny stałe za najbardziej popularne produkty i usługi. Ceny stałe mogą być niższe od podanych na stronie w zależności od wielkości zamówienia.

Ceny indywidualnych i nietypowych projektów ustalane są na podstawie złożoności projektu oraz tak jak w przypadku cen stałych, od wielkości zamówienia oraz zużytego materiału. 

 

Poniżej przykładowe ceny produktów w agencji reklamowej ISDG.

 

 

  • WIZYTÓWKI STANDARD 90 x 50 - Druk Offsetowy dwustronny w pełnym kolorze. Folia błysk dwustronnie. Papier kredowy sztywny 350g. Profesjonalny projekt opracowany według Państwa zaleceń GRATIS.
  • CENA 99 zł netto - 500 szt. 
  • CENA 139 zł netto - 1000 szt.

 

  • ULOTKI A6 STANDARD 100 x 146 - Druk Offsetowy dwustronny w pełnym kolorze. Papier Kredowy 135g. Profesjonalny projekt opracowany według Państwa zaleceń GRATIS.
  • CENA 139 zł netto - 1000 szt.
  • CENA 219 zł netto - 5000 szt.

 

  • ULOTKI A5 STANDARD 140 X 206 - Druk Offsetowy dwustronny w pełnym kolorze. Papier Kredowy 135 g. Profesjonalny projekt opracowany według Państwa zaleceń GRATIS.
  • CENA 169 zł netto - 1000 szt.
  • CENA 229 zł netto - 5000 szt.

 

  • ROLLUP PRESTIGO 85 x 200 - Nadruk wykonany jest na banerze laminowanym frontlit 510g. Wydruk jest trwały i odporny na warunki atmosferyczne. Cena dotyczy wydruku, kasety, stelaża i pokrowcaProfesjonalny projekt opracowany według Państwa zaleceń GRATIS.
  • CENA 219 zł netto - 1 szt.

 

  • X-BANNER SPIDER 120 x 200 Nadruk wykonany jest na banerze laminowanym frontlit 510g. Wydruk jest trwały i odporny na warunki atmosferyczne. Cena dotyczy wydruku, kasety, stelaża i pokrowcaProfesjonalny projekt opracowany według Państwa zaleceń GRATIS.
  • CENA 249 zł netto - 1 szt.

 

  • BANER (banner) POWLEKANY - Banery drukowane są na płótnie frontlit o gramaturze 510. Standardowo zadruk jest pełnokolorowy, jednostronny. Zgrzewanie i oczkowanie co 50 cm.

 

W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ SZTUKI TEGO SAMEGO BANERU,

CENA BĘDZIE PROPORCJONALNIE NIŻSZA.

WYSOKOŚĆ RABATU JEST ZALEŻNA OD WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA.

 

  • BANER REKLAMOWY  1m x 1m    - CENA   79 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  1m x 1,5m - CENA   99 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  1m x 2m    - CENA 119 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  1m x 3m    - CENA 159 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  1,5m x 2m - CENA 159 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  1,5m x 3m - CENA 179 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  2m x 2m    - CENA 189 zł netto - 1 szt.
  • BANER REKLAMOWY  2m x 3m    - CENA 240 zł netto - 1 szt. 

            

      Przykłady wycenionych i zrealizowanych projektów poniżej. Zapraszamy

ulotki Koszalin

wizytówki Koszalin

rollup Koszalin

banery reklamowe Koszalin

banery Koszalin

Wkrótce...

Attachments:
Download this file (LOGO MONACCO.zip)LOGO MONACCO PSD[ ]86 kB
Download this file (signet-roundhand-italic.zip)signet-roundhand-italic.zip[ ]33 kB

 

W tym tutorialu opiszę w jaki prosty sposób możemy zrobić logo z fontów ( czcionek ) pisanych tzw. scriptów.

 

Oczywiście projektując dane logo musimy najpierw zapoznać się z tematyką, które dane logo ma przedstawiać. Przecież nie każdy font ( czcionka ) będzie pasował do danej tematyki, którą logo ma wyrażać. 

Prosty przykład:

Firma handlująca militariami raczej scriptu nie wykorzysta, tylko prędzej pokusi się o czcionkę typowo militarną, za to np. zakład fryzjerski lub kwiaciarnia? Czemu nie! Oczywiście często graficy podczas produkcji loga za bardzo fantazjują i zdarza się im ( mi kiedyś też :) ), że napocą się przy kreowaniu loga, użyją np. jakiegoś fontu typu "Gothic" i logo jest piękne...ale dla zwykłego konsumenta nie jest czytelne niestety, a to mija się z celem przy produkcji loga.

Dlatego robiąc coś w grafice nie oceniaj swojej pracy przez pryzmat swojego gustu bo coś co stworzyłeś i Ci się spodoba niekoniecznie będzie podobać się klientowi...i na odwrót.

 OK, zaczynamy!

logo monacco reklama

1. KROK PIERWSZY - ROZPOZNANIE TERENU :)

 

Rozpoznanie terenu to oczywiście rozmowa z klientem i poznanie jego potrzeb. Dokładnie tak! robiąc dla kogoś projekt musisz dwa razy słuchać i raz mówić, musisz być jednocześnie trochę handlowcem i trochę psychologiem. Im bardziej rozpoznasz czego klient oczekuję tym szybciej wykonasz projekt, który idealnie trafi w jego gust. Nie jest to łatwe i nie ma jakiegoś określonego schematu ale...można się tego nauczyć obserwując i słuchając naszego klienta. Zadowolony klient na pewno do Ciebie wróci więc to podstawa, żeby biznes funkcjonował tak jak tego oczekujemy.

 

JEŚLI CHODZI O MARKĘ MONACCO...

 

Mój klient chciał stworzyć elektroniczne papierosy i liquidy, które celowałby w segment premium. 

 Dobrze! zatem wymyślamy nazwę.

Podczas burzy mózgów padło na na Monaco. Małe bogate Państwo, wyścigi formuły 1, książę Albert:) itp.

 

reklama logo

Luksusowe auta są, świetnie czuć przepych :D

reklamy koszalin logo

Prince Albert oraz mistrz drugiego planu także się znalazł. I o to chodzi. ( oczywiście nie chodzi o mistrza drugiego planu )

 

drukarnia koszalin

Zaczynamy od czcionki. Oczywiście kolejność dowolna ale mi osobiście jest tak najłatwiej. Do tego loga wybrałem czcionkę "Signet roundhand italic", którą uważam za łądną i w miarę czytelną dla przeciętnego Kowalskiego.

Do czcionki postanowiłem dodać akcent monarchii, czyli koronę. Typowa korona, z zestawu kształtów Photoshopa CS3 i dalszych wersji.  Logo powstało około sześć lat temu dlatego przypomniałem wersję CS3 na której pracowałem.

 

wydruki koszalin

Mamy czcionkę, mamy nutkę ekstrawagancji. Przydałoby się jeszcze, żeby logo nawiązywało do elektronicznych papierosów więc dodajemy, cigarette po angielsku ponieważ, marka ma się kojarzyć z "dobrem" zachodnim więc niech się tak kojarzy. W końcu przeciętny Kowalski skojarzy, że cigarette to papierosy, a że są to e-papierosy więc jest e-cigarette. Żeby nie było, że są zwyczajnymi e-papierosami dodałem jeszcze exclusive i tak o to powstał brand Monacco. 

tanie ulotki koszalin

 Co do tajemniczej "erki" na końcu napisu. 

Ważne! "R" w kółeczku wygląda fajnie i dodaje prestiżu ale nie można jej sobie dodawać na prawo i lewo do każdego loga bo poniesiecie za to srogą karę pieniężną jeśli Urząd Patentowy skontroluję Wasz znak i okaże się, że nie jest on zarejestrowany. Żeby była jasność "R w kółeczku" to "registered", czyli zarejestrowany! Rejestracja kosztuje.

 

Używanie "R" bez zarejestrowania, też będzie Was kosztować :)

 

To tyle jeśli chodzi o stworzenie prostego loga opartego na ładnej czcionce. Mam nadzieję, że pomogłem i zachęciłem do czytania kolejnych tutoriali, którę będę umieszczał w miarę Waszego zainteresowania oraz mojego czasu.

 

 

Jeśli się podobało zalajkuj i poleć znajomym. To na pewno zmotywuje mnie do dalszego działania:)

Pozdrawiam Markuss.

 

 

 

 

 

agencja reklamy koszalin

No recipient specified


Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /isdg/modules/mod_bm_cool_menu/helper.php on line 91